... Oysa ben öylelerini biliyorum ki, görünüş kendilerinden yana ama hiç de vefalı ve içten değiller. Bir adam tanıdım kafasız bir kadına yaşamının yirmi yılını verdi, herşeyi feda etti ona dostlarını, emeğini, dürüstlüğünü bile, ama bir aksam kadını hiç sevmemiş oldugunu anladı. Canı sıkılıyor, hepsi bu, insanların çoğu gibi canı sıkılıyordu. Böylece karmaşa ve dram dolu bir yaşam yaratmıştı kendine. Bir olayın olması gerek, insan bağlantılarından çoğunun açıklaması işte bu. Bir olayın olması gerek, hatta aşksız bir köleliğin, hatta savaşın ya da ölümün bile. O halde yaşasın ölü gömme törenleri!