Emine kışla

Emine kışla
@Eminekisla
Sevmek diye birşey varmış,sevmek diye birşey yokmus
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
... Bu işin erbabının, yani müneccimlerin gözünde insanın hayatında iki önemli an vardır ve hersey kişiyi etkisi altında tutan yıldızın bu anlar da ki durumuna bağlıdır:nuhus zamanı ve kıran zamanı denir buna... Birincisi iyi öbürü kötüdür onlara göre. Nuhus anında yıldız en yüksek yerine yerleşmiş, iyiye dogru gidiş başlamıştır kaderde. Artık baht kapıları ardına kadar açılacak ve hiç durmadan yükselecektir insanoğlu. Kıran zamanı tam tersidir bunun. Yıldız düşmüş, aşağılar da bir yere inmiş kader fenalığa meyletmiştir. Mani olmanın yolu yoktur, zira her ayrıntısı önceden yazılı olan istikbal o yazının dısına asla çıkamaz ... İşte ayrı dünyalara mensup iki kişi 1917 aralığında böyle bir an yaşamıstır. Gerci dünyaları farklı hem de cok farklıdır ama maksatları aynı gibidir. Ve bu maksat yolunda birinin yıldızı sönmeye yüz tutarken öbürünün ki parlamaya başlamış ama kaderleri her zaman birbirine düğümlü kalmıs, birinin mutsuzluğu öbürünün başarısını getirmiştir. Biri İkbal kapılarında yükselirken öteki o kapıyı arkasından sessizce çekmiş, tarihe süzülme yoluna devam etmiştir

Emine kışla

, bir kitap okudu
Puan vermedi·680 syf.·
2022 5. kitabı
Murat Bardakçı
9/10 · 521 okunma
Hatırlamak dışında ne yapacak ne de inanacak bir şey kalmadıgın da, yürümek, bütün umutlardan ırak ve beklentilerle zehirlenmemiş mevcudiyetin o mutlak yalınlıgına dönebilmeyi sağlar.