Stefan zweig' in okuduğum ilk ve en güzel kitabıydı diyebilirim. Amok koşucusu bizlere hayatta bir şeye nasıl tutkulu bağlanıp, kör bir şekilde elde etme isteğimiz yüzünden hareket etmemizi anlatıyor. 64 sayfa kısalığında olmasına rağmen kitabin her satırını gözümüzde canladirabiliyoruz. Oldukça sürükleyici ve anlamlıydı..