Emirhan D

Emirhan D
@Emirhan_Direk
Gecenin karanlığı sessizlikten dokunur Görünmez olur yollar, sesler susar, Hissetmek bile güçleşir; Ağlarsın… kimseler bilmez, kimseler duymaz. Ama bir fark vardır ki gecede, Aşık olana gece başka görünür: Karanlıkta duyar, sessizlikte hisseder, Ağlasa da gözyaşı görünür olur. Çünkü gören sandığı, çoktan yitirdiği sevgilisidir; Oysa gecenin koynunda duran yalnızca kendi düşüdür, Aşk acısının karanlığa savrulmuş son haykırışıdır.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sen sanırsın aşkı nefes almak kadar doğal, Sanırsın mutluluk gibi ışık saçan bir hâl. Sanırsın zamanın hep yanında durduğunu, Sanırsın aşkın zorluk çekmeye değdiğini… Ama bunlar yaşanmıyorsa, Ne edeyim ben böyle aşkı? Yüreğim kimsesiz bir şatoysa, Kalbim çoktan örümcek ağı tutar. Ruhum, o şatonun sessiz hayaletiyse, Ne edeyim ben böyle yarım kalan aşkı?
Gölgesi Kumda Kalan
Bir kapıdan girer gibi baktım sana, İki tel çit arasında, denize açılan zaman. Ayak izlerin kalmış o kıyıda hâlâ, Gölgen kumda, adın ise dalgaların ağzında. Güneş yakıyor ama içimdeki soğuk dinmiyor, Gülüşün, kulağımda yankı, ama sesin yok. Seninle güldüğüm her anı şimdi kıskanıyorum, Çünkü sevgi dediğimiz şey, bazen lanet gibi çöker boynuma. Birlikte yürüdüğümüz o yol, Şimdi iki yabancının sessiz adımlarına tanık. Seninle ıslanmış kumlar kurudu, Ama ben hâlâ ıslanıyorum, gözlerimin içinde. Seni severken kendimden nefret ettim, Çünkü seni sevdikçe yok oldum, Çünkü sen gittikçe, ben kaldım. Ve sevgi yerini boşluğa, boşluk yerini öfkeye bıraktı. Biri bu kıyıda seni unuttuğunu sanıyor, Ama ben her dalgada seni yeniden kaybediyorum. Güneş batıyor, deniz susuyor, Sadece ben susamıyorum… Çünkü hâlâ seviyorum, hâlâ özlüyorum, Ve en kötüsü, hâlâ seni affedemiyorum…
Şiir
İyi İnsanlar da Gider Bazen
İçten bir tebessümün vardı, ilk karşılaştığımda... Rüyaların gibi saf, temiz bir dünyan var sanmıştım. Evet, hâlâ iyi birisin; bunu inkâr edecek değilim, Mutlaka güzel niyetlerin vardır… Ama bazen niyet yetmez. Yol aldık beraberce, sessiz anlaşmalarla belki, Üstünü örttüğüm nice duyguyu sen fark etmedin ya da ettin, Cevapsız kalan sorular gibi kaldı içimde bazı sözlerin. Eskisi gibi değiliz... ama yine de sana kırgınlığım, sana duyduğum değeri yok edemedi. Lafı uzatmam gerekmez: Sen iyi bir insansın, Ama bazen iyi insanlar da unutur arkada kalanları.
1000Kitap
Şeyh Galip
“Ne cânımda istek var / Ne gönlümde neş'e.”
1000Kitap