Kitabın konusu ilk başta kulağa güzel gelse de bence konular çok uzamış ve ana karakteri güçlü kadın yapalım derken abartılmış gibime geldi. Güldüren yerleri olsa bile üslubu bana göre değildi.
Kısaca Serce adlı operatörün kendisini telefonda trollemeye çalışan Ceyhun adlı şahısla olan diyalogları ve bu diyaloglardan sonra yardımcı karakterlerle olan olayları okuduk.