Bazı karakterlerin hikayesi yarım kalmış. Önceki kitaplara göre hikayeler daha sönük bilgiler daha yoğundu. Bu kadar güzel başlayan bir macera daha güzel bir sonu hakkediyordu bence.
"Eğer bir insan kendi yalanına bir kere inanırsa, bir daha hiç kimse ona gerçeği gösteremez Pia. O nedenle en tehlikeli yalanlar, kendimizi inandırdığımız yalanlardır."