Acı, büyük bir öğretmendir.Ancak öğrencinin de görmeye gözü, işitmeye kulağı olmalı.. Yoksa bu büyük öğretmenin bize sunduğu bilgelikten, nasibimize pek az pay düşer...Acıyı dindirmenin nihai değeri, rahatlamaya ermek değil,"büyümek ve olgunlaşabilmektir."...