Emonemoji

6/10
·464 syf.··
2024 7. kitabı
·
16 saatte okudu
·
Okunma: 03 Şubat 2024 13:34
İlk kitaba göre çok daha iyiydi. Başrol oğlanın kadın için yaptıkları asla hafife alınacak şeyler değildi. Ama başrol kadının sürekli saçma sapan davranması sinirimi bozdu. Duygular daha iyi işlenmişti. Kitapta hoşuma giden şeylerden biri kısa kesilmemişti çocuklarla olan olaylar olsun kadınla adamın etkileşimi sahneleri çok vardı ve güzeldi. Ama smut üzerine yazılmıştı sürekli olunca sıktı ve baydı.başrolün karakter gelişimi gayet iyiydi
Roman
AnlaşmaT.L. Swan · Martı Yayınları · 2024733 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Emonemoji

, bir kitap okudu
6/10
·464 syf.··
16 saatte okudu
·
2024 7. kitabı
T.L. Swan
8.1/10 · 733 okunma
2/10
·312 syf.··
2024 6. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 31 Ocak 2024 23:41
Kitabın tek iyi yanı kısa olmasıydı... Oğlan karakter rezil bir düşünceye sahip kızı sanki evcil hayvanmış gibi davranıyor. Kız aşırı çocukça davranıyor. Olaylar aşırı hızlı gerçekleşti aniden birbirleriyle yakınlaştılar aşırı hızlı oldu buda hiç gerçekçi gelmedi açıkcası. Çiftin aşırı toksik olduğunu düşünüyorum.
Roman
Zalim PrensSophie Lark · Nemesis Kitap · 2024602 okunma

Emonemoji

, bir kitap okudu
2/10
·312 syf.··
7 saatte okudu
·
2024 6. kitabı
Sophie Lark
6.2/10 · 602 okunma
10/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2024 5. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Ocak 2024 15:51
Çok beğendim. Nefretten aşka işlenen en iyi kitaplardan biriydi. Her ley tam yerinde oldu nefret aşka dönüşürken o süre çok yerindeydi çiftin karakter gelişimi de güzeldi. İlişkileri yerindeydi ama keşke daha çok birlikte sahne okuyabilseydik. Kız kardeş sam nefret edilesiydi ama onun dışında gerçekten akıcı yerli yerinde bir kitaptı
Aşk
Tatlı DüşmanımKristen Callihan · Ren Kitap · 2023466 okunma