Tam anlamıyla okuyup bitirdiğim ilk kitap olması ile bende çok ayrı yeri olan bir kitap. Karakterleri, olay örgüsü ve korku unsurları ile birlikte uzun ve güzel bir serüven sizi bekliyor. Eğer kitapların insanı korkutmayacağını yada germeyeceğini düşünen biriyseniz mutlaka okumalısınız, asla pişman olmayacağınız baştan sona kadar meraklandıran ve insanı sürükleyen bir kitap…
Johan HarstadAy'da 172 Saat
Yarım saat içinde bitirip bu neydi şimdi diyebileceğiniz bir kitap. İlgi çekici ve güzel bir kurguya sahip zaten 18 sayfa çok uzun bir kitap değil. Ayrıca bilim kurgu severler hemen okumalı…