Çözemediğim düğümleri kesiyorum. Beni belirsizlik içerisinde bırakanları terk ediyorum. Sevgimi nankörlük edenlere vermiyorum. Saygımı hak etmeyenlere göstermiyorum. Verdiğim değeri vermeyenlere yol veriyorum. Düştüğümde yanımda olmayanları bir çırpıda siliyorum. Artık kendini yıpratma dönemi bitti. Değişmedim, sadece bazı şeylerin farkına vardım. Ve olması gerektiği gibi davranmaya başladım. Değiştin dediler, desinler. Bundan sonra tavrım aynen budur.