Basit zevkleri olan, sımsıkı sarılıp bırakmayan, sadeliği savunan, aşırıya kaçmayan, hayatı pahasına olsa doğruyu söyleyen, korkmadan seven sevdiklerine sahip çıkan, kimseyi kırmadan, incitmeden yaşayan, küçük şeylerle mutlu olan, sadakatli ve güvenilir olan insanlarla karşılaşırsanız sakın bırakmayın.Bu hayat en iyi onlarla yaşanır onlarla yaşlanılır.En güzel değeride onlar hakeder.
emrullah gözel
Çözemediğim düğümleri kesiyorum. Beni belirsizlik içerisinde bırakanları terk ediyorum. Sevgimi nankörlük edenlere vermiyorum. Saygımı hak etmeyenlere göstermiyorum. Verdiğim değeri vermeyenlere yol veriyorum. Düştüğümde yanımda olmayanları bir çırpıda siliyorum. Artık kendini yıpratma dönemi bitti. Değişmedim, sadece bazı şeylerin farkına vardım. Ve olması gerektiği gibi davranmaya başladım. Değiştin dediler, desinler. Bundan sonra tavrım aynen budur.