Emrah Diler

Emrah Diler
Kim var imiş biz burada yoğ iken.
Bulvar kahvelerinde yapayalnız oturdum Ormanlarında gezerken yanımda kimse yoktu Şarkılar taşmıyordu evlerden sokaklara Çalgılar susmuştu, pikaplar bozuktu. Paris böyle değildi eskiden.
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir yelkenliyim şimdi ben senin limanında; Fırtınalardan geldim sende dinleniyorum. Bu huzur, bu sessizlik hiç bitmesin diyorum. …
Şiir
Nasıl unuturum seninle ilk sevişmemizi? O ormanda, bir ağacın altında? Aradan kaç sonbahar geçti kim bilir? Her şey daha dün gibi aklımda.
Şiir
Şimdi bilmediğim bir şarkı her yerde söylenen; Sevinçten, mutluluktan, sevgiden uzak . .. Ne acı! Senin olmak, sende olmak, sensiz olmak!
Şiir