O kadar çok beklentiniz oluyor ki hayata karşı ailenize karşı ya da hayallerinize karşı ne kadar büyük hayaller kurarsanız o kadar büyük hayal kırıklığı yaşarsınız.
Kendi ailenizden beklediğinizi dışarıdan her hangi bir yerden tanıştığınız insanlar karşılayabilir bu sizin kaderinizdir kayıp etmek için doğmuşsunuzdur.
Ne kadar iyi olursanız olun yaranamazsınız bazen siz doğuştan sevilmemek için doğmuşsunuzdur değiştiremezsiniz.Her olanı olduğu gibi kabul etmek sevilmediğinizi her hissettiğinizde alınmamaktır doğru olan yoksa adınıza da deli, çocuk,alıngan derler.