H İ Ç

H İ Ç
@EmreTPC
Yaradan Rabbinin adıyla oku!
... ben biraz yavaş günde beş vakit hiçbir şey yapmayan biri youtu.be/NRCYKBGaSsk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçimde büyük bir boşluk açıldı.
Ve düşün içini hiç bir şeyin dolduramadığı...
Son not..
Bu odada başkaları inleyecekler. Onları şimdiden gayet iyi tanıyorum. Üstümden çıkarıp yatağa attığım robdöşambr içinde, ebediyen aynı insan bulunacak: Hasta.
İki hasta kadar birbirine yakın hiç kimse yoktur.
Istırabın derinlerine indikçe sevincimizi kaybetmek korkusu kalmadığı için, yeni bir sevinç başlıyor: Istırabın ilâcı ıstıraptır. İkisinin hâsıl-ı zarbı: Sevinç. *Hâsıl-ı zarb: Çarpım.