Bir de otantik insanlarla karşılaştığımda sevinirim. Bir insan tam da kendisi olduğu zaman onu gözlerken pek zevk alırım. Genellikle çocuklarda oluyor bu ama arada büyüklerde de rastlarım
1-Başkalarını kırmamak için kolayca söz vermek
2- Kişinin sadece davranışına bakıp, davranışının arkasındaki niyeti hesaba katmamak
3- Öfkenin tutsağı olarak hemen karar verip tepkide bulunmak
4- Keyif alınan bir alanda gelişim için hiç değilse haftada bir zaman ayırmamak
5-Duyguların söylediklerini dinlememek