Sana seni seviyorum gibi cümleler kurmayacağım. Beraber saçlarımızın beyazlamasını diliyorum diyeceğim mesela. Ama bunu da dilerken sadece böyle değil. Detay vermeyi sen öğrettin bana. Hatalarımızı kabul ederek. Şüphesiz ve mutlak bi birliktelikte. Biz birbirimizin sustuklarından anlamayacak iki insan değiliz. Gönül kırmadan. Üzmeden. Üzülmeden. Bi daha hiç yüreğimiz üşümeden. Dünyada kimse kalmasa ben de sende istisnasız O var diyebilerek. Her zorlukta, her düşmede elimizi uzattığımızda biliyorum ki boş kalmayacak o hep tutacak diyebilerek. En büyük kavgalarda dahi oturup konuşup çözebilecek, sadece karşı tarafın düşüncesi değil, bu düşünceyi ona verecek ne yaptım diye kendi hatalarımızı sorgulayıp kabul edip gönül alarak. Tek taraflı bi vermeyle değil. İki tarafında kendisinden fedakarlıkları da sevgiyi de esirgemediği bi mutluluk istiyorum ben. Ben böyle hissettim dediğimde nasıl böyle hissedebilirsin değil. Ben sana bunu bilmeden ne yapmış olabilirim ki bunu hissettirdim diyebilecek, öyle değilse de yanlış düşünüyorsun bunun aslı bu diyebilecek berrak bi sevgi istiyorum ben. Ben çabalarken, anlamaya çalışırken, mutlu etmeye çalışırken, ne olursa olsun, ne yaparsan yap elbet vardır bunun da bi sebebi diye seni bir şekilde haklı çıkarırken sen de birşey olduğunda o bunu yapmaz, neden böyle düşündü, neden böyle söyledi diye sorgulayıp konuşabilmemizi istiyorum. Konu sadece sevmek sevilmek değil. Yoksa ikimiz de farkındayız herşeyin. İnsan hep hissetmek değil bazen de duymak istiyor. Elbette kızacağız birbirimize ara ara. Elbette kavgalarımız olacak. Tartışacağız. Önemli olan her tartısmadan sonra birinin çekip gitmesi değil. Birbirimize sarılıp geçti diyebilmemiz. Zaten bu anlattıklarım da sevmek sevilmek değil mi ? Yoksa ben seni uzaktan sevmeyi de öğrendim. Kolay da