Emre

Emre
@Emrec2032
Hikaye bitti. Emeği geçen herkese teşekkürler. Boş geldim dolu gidiyorum. Emeklerine sağlık…
Ticaret
Lisans
Denizli
15 Nisan
11 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
"Bazılarının içinde derman bulamadığı dertleri, akıtamadığı gözyaşları ve hala kanayan yaraları vardır. Kırık kalbinin çıkardığı sesleri bastırmak için gülmeleri. Susarak anlatmaya çalıştığı cümleleri, gelmesini istediği birileri vardır. Kalbinde sönmeyen umut vardır."
Reklam
İkiye bölünmüş bir bütün gibi yaşadım. Bir yanım öbür yanıma düşman. Sağımda kızgın kumlar gezdirdim, solum üşüyor eski bir anıdan...
İstirham ederim benimle konuşmanızı rica ediyorum. Çünkü kendi suskunluğumda boğulmak üzereyim. Stefan Zweig
Herkes durduğumu sanıyor, Ama sen beklediğimi biliyorsun...H.
Kendini yalnız hissetmek diye bir şey var. Trenler dolusu insan geçiyor etrafından, gün içinde onlarca insana selam verip muhabbet ediyorsun. Ama tek bir kişi bile kalabalık olmuyor yüreğine. Yalnız hissetmek etrafındaki insan sayısıyla değil, yüreğindeki boşlukla ölçülüyor.
Reklam