Kendini yalnız hissetmek diye bir şey var.
Trenler dolusu insan geçiyor etrafından, gün içinde onlarca insana selam verip muhabbet ediyorsun. Ama tek bir kişi bile kalabalık olmuyor yüreğine.
Yalnız hissetmek etrafındaki insan sayısıyla değil, yüreğindeki boşlukla ölçülüyor.