“Nerede iki insan gördümse, orada hep bir güç istenci, kudret gördüm. Uşağın istencinde bile efendi olma iradesi gördüm. Daha güçlü olanın iradesi zayıfı hizmet etmeye ikna eder.
Bu irade, hep daha zayıflara efendilik etmek istediğinden, hiç vazgeçmek istemeyeceği tek hazzı olacaktır onun…”
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidicektik ya da tam öteki yana…
...Kimi Afrika ülkelerinde dokuz yaşında çocuklar, esrar etkisi altında tüfek verilerek, ölü domuzlara ateş etmeye teşvik edilmiştir. Adım adım ilerleyen bu süreçte AK-47'lerle insanları kurşun yağmuruna tutabilecek dokuz yaşında çocuklar yaratılabilir.
Sayfa 252 - S:250 Ya Hiçbir Şey İşe Yaramazsa?·Kitabı okudu