Umutt

Umutt
@Emreee65
Bazen içimden gelenleri yazarım buraya. Montaigne olmaya gerek yok bizimki de kötü deneme..
Bahanem bu benim
Seni ne zaman uyurken hayal etsem, affediyorum.. Cemal Süreya
Reklam
insanlar ancak koşullar buna elverdiğinde delirme lüksüne sahiptirler.
Uykum.. gel artik çok özledim.
"unutmanın acısı, ayrılığın acısından farklı. ayrılık hüzne yakın, unutmak kasvete. yani birini er geç unutmaya mahkum olduğunu bilmenin kasvetinden bahsediyorum. birini yavaş yavaş unuttuğunun bilincine vardığın anların sıkıntısından bahsediyorum. o kişinin parça parça silinip alakasız hatıraların arasına karışmasından bahsediyorum. belki de neden bahsettiğimi bilmiyorum, sadece üzülüyorum, vasıfsız keder."