Emre

Emre
@Emrekafka
gülüp eğlenmeliydim
Hayatla, kimseyle kavga etmeyen, olaylara takılıp mutsuz olmayan, her zaman saf kalabilen ve içten gözüken haline içten içe gıpta ediyordum.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızlık, sessizliğin ve huzurun tadını çıkarmayı sağlar.
1000k
Hayat kısa, günler yıllar inatlaşarak geçiyor. Artık bizim birlikte başka bir yere gidip mutlu olmamız lâzım.
Edebiyat
wikipedia'nın pek de rağbet görmediği bir ülkede yaşıyoruz.
1000Kitap
Onu kollarımın arasına alır almaz hissettiğim huzuru nasıl anlatmalı?
Alıntı