Gitme vakti geldi Olric . -Nereden gitme vakti geldi efendimiz Kalbinden Olric kalbinden . -Hiç gelmemiştiniz ki efendim . O zaman neden bu kadar canım acıyor Olric ? -Çünkü hep kalbindesiniz sanmıştınız oysa bir kere bile sizi kalbine almamıştı efendim . Beni neden uyarmadın Olric ? -Aşkından sağır olmuştunuz efendim . Anladım Olric . Oğuz Atay