Özlemek zor iştir , Kim görmeden , sesini duymadan , yanında olmayana özlem duyabilir ki ? Diyoruz ya insanlar unutkan , her acı her sevda unutulur zamanla . Sesini unuttuk , sözlerini unuttuk ve belkide nasıl göründüğünü unuttuk . Ya hisler , İnsan birinin birine bıraktığı hissi de unutabilir mi zamanla ?