Kitabın bazı yerleri akıp gidiyor bazı yerlerinde lütfen artık dedirtiyor. Ama hikayeyi kitabı bitirip her şeyi birleştirdiğinizde beğeniyorsunuz ama genel olarak kitabı baştan sona okurken bazı yerlerinde sıkıntıya düşebilirsiniz. İyi okumalar dilerim!
Bir kız çocuğunun büyümesi ne zaman biter acaba? İlk âdet gördüğünde mi, 18 yaşmı doldurunca mı, evle nince mi, saçma ilk ak düşünce mi? Bence hiçbiri değil. Bir kız çocuğu büyümez, kaç yaşı na gelirse gelsin asla büyümüş gibi hissetmez kendini.