Emrah ...

Emrah ...
Rağmen...
S.B.Ü hastanesi pediatri Y.B Hemşr.
Dokuz Eylül Üniv.
Van
189 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı

Emrah ...

, bir kitap okudu
Puan vermedi·102 syf.··
7 saatte okudu
·
2021 43. kitabı
Nikola Tesla
8.3/10 · 3.037 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mesele Nikola Tesla ise inanırım :)
Fiziksel anlamda harap olan birinin otuz sekiz yıl boyunca neredeyse bir gün bile ara vermeden çalışabileceğine, şaşılacak güce ve azme sahip bir adama dönüşebileceğine ve kendisini hâlâ bedenen ve zihnen güçlü hissediyor olacağına kim inanır?
Sayfa 51 - Indigo yayınevi·Kitabı okudu
Edebiyat
Asıl olan Müslümanlık
Puan vermedi·256 syf.··
2021 42. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 05 Eylül 2021 16:59
Ne yaşamlar var dedirten bir eser... Küçük Abdullah'tan başlayarak işlenen bu kitap Abdullah'ın mısır-israil savaşında yer almasıyla sonuçlanan bir eser diye tamamlarsam cümlemi pek bir şey anlaşılmaz. :) O yüzden olaya şöyle derinden bakacak olursak, Abdullah çok büyük acılar çekerek, girdiği hapishanelerde çok büyük işkencelere maruz kalarak ve hayatın ona sunduğu bu acı yaşam karşısında hiç bir şekilde pes etmeden ve mütevazi bir hayat yaşama arzusuyla aynı zamanda dinine olan sevgisi, dinini insanlara yayması ve her ne olursa olsun her ne yaşarsa yaşasın hiç bir şekilde dininden taviz vermemesi ve bunun karşılığında da insanlardan iftira, hakaret görmesine rağmen pes etmeden ayakta durmaya çalışan bir insan, bir öykü. Bunlara rağmen kurduğu ailesinin de kendi kaderine ortak olması, kitabı okurken ki süreçte insanın gözlerinin dolu dolu okumasına her an yaşların akmasına sebebiyet verecek bir yaşam öyküsü. Bu kitap gerçekten ama gerçekten çok etkileyici bir kitap olduğunu söyleyebilirim çünkü Abdullah'ın o kadar acı şeyler yaşamasına rağmen hiç pes etmeden hayata devam etmesi ve devam ederken de dinine olan sadakati, sevgisi, aşkı takdire şayan. Okurken bazı kelimelerin anlamlarını bilmemek zorlayabilir ama ona rağmen akıcılık sağlanabilir. Bence kitapta ufak bir kopma noktası var şöyle ki: kitap belli bir bölüme kadar çok güzel bir şekilde romansı havada giderken sonra ki sayfalarda sürekli dini bilgiler içermesi insana "olaya ne oldu" gibisinden bir soru sordurabilir. Ama buna rağmen ben okurken etkilendim... Sizin de etkilenebileceğiniz ve fayda görebileceğiniz bir kitap olması dileğiyle.
Edebiyat
Minyeli AbdullahHekimoğlu İsmail · Timaş Yayınları · 20233,821 okunma

Emrah ...

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.··
33 saatte okudu
·
2021 42. kitabı
Hekimoğlu İsmail
8.6/10 · 3.821 okunma
"Soru ilmin kapısıdır."
Sayfa 197 - Timaş yayınevi·Kitabı okudu
Edebiyat