Herkese merhabalar...
İhanetin nasıl alttan alta işlendiğini, gerilimin insanı terletircesine tırmandığını ve insana büyük heyecanın yüklendiği muhteşem bir kitaptan bahsediyorum.
Evet bu kitap yani "ihanet noktası" gerçekten ama gerçekten çok kaliteli bir kitap. Çünkü işlenen olaylar, karakterleri, yer ve zaman kusursuz bir şekilde ele alınmış. Bununla birlikte kitap çok akıcı bir şekilde ilerliyor ve elinize aldığınız vakit kendinizi sanki oradaymışçasına olayların içinde buluyorsunuz. Okurken günümüz koşullarına uydururken buldum kendimi, şöyle ki: ya bu kitaptan bahsi geçen göktaşı gibi şimdiki bürokratlar bizleri bunun gibi yüzlerce şeylerle kandırıyorlarsa ve bizler de onlara inanıyorsak ya da bu gibi asparagas materyallerle insanların hayatlarına son veriliyorsa? Neyse işte büyük ihtimalle de dönüyordur bu tür olaylar. İyi düşünüp karar verip doğru kişileri yönetici olarak seçmek gerek galiba.
Kısacası bu kitabı mutlaka ama mutlaka okuyun derim.
Saygılar. Esenlikler dilerim.