Eğer mitolojiyi seviyorsanız okunabilecek guzel bir roman. Anlaşılabilecek yalın bir dili var fakat tanrılar bir yerden sonra o kadar çoğalıyor ki küçük kafa karışıklıkları çıkıyor ortaya. Elbette bu karışıklık dikkatimi toplayip okumami sağladı, bu da kitabin güzelliklerinden biri. Tavsiye ederim.
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,4bin okunma
Üç bölümden oluşmaktadır. Dini motiflerle süslenmiş. Zweig in okuduğum en güzel en öğretici kitabıydı.Özellikle Ölümsüz Kardeşin Gözleri bölümünü büyük bir merakla okudum. Tavsiye ederim.