İnsanların İslam'dan haberdar olduğundan söz ettik. Eğer haberdar olunan bir şeye inanmak gerekseydi o zaman Müslümanlar da duydukları dinlere inanmak zorunda kalacaktı. Ama Bizim dinimiz haktır diyerek buna karşı çıkamazsınız. Dininizin hak olduğunu nereden biliyorsunuz? Bir araştırmanız, bir çalışmanız oldu mu? İnandıklarınızın, yaşadıklarınızın doğru olup olmadığını sorguladınız mı? Hiçbir dinin mensubu inandığı dinin batıl olduğunu söylemez. Herkes kendine göre hakka inanmıştır. Onun için diyorum ya; nasıl olsa İslam trenine bindim ve bu tren de cennete gidecek, doğuştan şanslıyım diyerek kendimizi aldatmayalım. Dinimizi doğru tanıyalım, doğru yaşayalım ve doğru tanıdığımız ve doğru yaşamaya çalıştığımız dinimizi dünyaya doğru anlatalım.