Hz peygamber'i çok seviyor ve siyer-i nebi çok iyi biliyorsunuz ama sevginin gereğini yapmıyor ve bildiklerimizi de yaşamıyorsunuz. Yani sadece bilmekle ve sevmekle yetiniyorsunuz. Öyle olsaydı parayı seven zengin, tarihi bilen Kahraman olurdu!
Hiç kimsenin yararlanabileceğinden fazlasını eline alma hakkı yoktur. Milyonlarca insan açlıktan ölürken, zenginlerin yoksullara verdikleri şeyler, kusursuz bir iyilik değil kusurlu bir haktır.