Öncelikle arkadaşlar; kitap gayet akıcı hiç sıkmayan bir üslupla herkesin anlayabileceği kesinlikle anlam çıkaracağı şekilde örneklerle zenginleştirilerek yazılmış, biz okurlara aktarılmış. Hani herkesin bişeyler bildiği konular vardır, ama uygulamadığı veyahut uygulayamadığı basit şeyler. Yazar hiç çekinmeden usanmadan bu basit noktalara yüzleşmemizi istemiş. Ama dikkat edin sadece yüzleşmemizi değil aksiyona dökmemizi de istemiş.
Benim en çok inandığım konulardan birine çok güzel değinilmiş.Mutluluk... Sadece bu kelime üzerinden bile bir kitap yazılabilir. Yazarın tabiriyle mutlu olmak için elde ettiklerinizi isteyin...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitapta 6 tane hikaye var. Bu hikayelerden en iyileri bence son 2 hikayeydi. Ayrıca ilk kitaba göre daha nüktedan, alaycı bir havası vardı 2 tane hikayenin ebedi ateş ve küçük bir özveri. Bu hikayelerde de hayata dair izler var. Canavarların insanlardan daha iyi olabileceği veyahut aşk uğruna yapılan fedakarlıklar gibi. Özellikle son hikaye olan "Biraz Fazlası'' çok aksiyon barındırmasada evren ile ilgili kayda değer bilgiler sunuyor.
Öncelikle diziyi izleyip kitaba başlayanlardanım. Kitabı sıkılmadan okudum akıcıydı witcher evrenin ana hatları, mekan, yerler, tanıtılmış. Sadece tasvirler çok güçlü olmamış canavar tasvirleri vs. Onun haricinde gayet sürükleyici bir kitap.