Bir devlet üniversitesinde makine bölümünü okuyorum. Vücut sağlığım için diyet yapıyorum. Boş zamanlarımı da film/dizi izleyerek veya kitap okuyarak (çok şaşırdınız dimi:)) geçiriyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O zamanlar Ar-Ge birimiz yoktu. Mühendislik Hizmetleri Bölümü vardı. İmalat konfigürasyonunu takip eden ve gerektiğinde de tamir eden bir gruptuk. Ben uçağın tüm aviyonik sistemlerinden sorumluydum. Biz, uçağın her bölümünde görev yaptık. Önce mühendis olmayı öğrendik, sonra da branşlarımıza ayrıldık.