"Fernweh." dedi okuduktan sonra.
"Hangi dil bu?"
Adar ona yaklaştı ve tuttuğu kuşu alıp kanadının üstünde yazan cümleleri okudu ve bildiği için içi rahatladı.
"Almanca. Fernweh kelimesi; daha önce gitmediği yerlere, uzaklara özlem duymak demek."
Ezher, gözleri kocaman açılarak gülümsedi.
"Uzaklara özlem duymak... Ne güzel bir anlam..."
"Evet, öyle... Böyle bazı kelimelerin bilinmeyen bir duyguyu anlatması ya da tek bir kelimeye birkaç cümlelik anlam sığdırması oldukça güzel." Çiğdem KılınçEzheran