Bir ses var insanın içinde... Hiç susmayan,
hep konuşan....
Şimdi sus ve kendini dinle kâri. Dinle ki hâlâ sesler geliyor içinden. Sussan da susamıyorsun. Durduramıyorsun içinden gelen bu sesi. İsmine "nefs" diyorlar. Diler misin bu kez biz konuşalım o içimizdeki nefsle? Aşk diyarına Hüdâyi kapısından girip nefs ile cenk edelim ister misin?
Güneş yandığı için parlar...
Işık vermek için yanmayı kabulleneceksin.
Gece gündüze engel olabilir mi?
Yanarken bir gün parlayacagını bileceksin.
Kötü bir günü kötü bir hayat zannedemezsin.
Kötüyü görmezsen,iyiyi fark edebilir misin?