Güntülü, hocasına hayretle bakarak birkaç defa gözlerini kırptı ve aynı esrarlı sesle cevap verdi:
-Sevginin niçini olmaz ki efendim... Düşünsem belki mâkul bir sebep bulabilirim.Fakat bu hakikî sebep olmaz.Çünkü biz önce severiz sonra sevdiğimiz şeylerin güzel taraflarını bulmaya çalışırız.Bu da hodbinliğimizden doğar efendim.