Güntülü, hocasına hayretle bakarak birkaç defa gözlerini kırptı ve aynı esrarlı sesle cevap verdi:
-Sevginin niçini olmaz ki efendim... Düşünsem belki mâkul bir sebep bulabilirim.Fakat bu hakikî sebep olmaz.Çünkü biz önce severiz sonra sevdiğimiz şeylerin güzel taraflarını bulmaya çalışırız.Bu da hodbinliğimizden doğar efendim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çıkmak,herhangi bir yere gitmek istiyorum.Gerçekten kendi yerimi bulacağım, içine yerleşeceğim bir yere...Ama benim yerim diye bir şey yok;ben fazlalığım
Bırakmak
-tanrıya emanet hasta kadınlar
razı olmak mesafelereq
ikiz bir ben'i bırakmış geride
fısıltılar yüksek itirazlar vuruşlar duymak
kendi öz sesinin içinde