Engin

Engin
@Engin1907
Tenine dokunabilmek mi? Haşa! Gözüm göz menziline girsin yeter. Hadi düş düşlerime, tutmayana 'aşk' olsun.
Mühendis & Öğretmen
Yüksek Lisans
90 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
Beklemekle geçiyor ömrümüz...
En zor olan beklemektir, hele boşuna bekliyorsan... Charles Bukowski
Edebiyat
Reklam
Baktım sana kızgın değilim, kırgın değilim, dargın değilim… Kısacası artık ben sana “hiçbir şey” değilim. Cemal Süreya
Herkesin yanına gitmek istediği birileri vardır. Gecenin üçü, sabahın körü, hatta cehennemin dibi bile olsa... Nazım Hikmet Ran
İçimize de atamıyoruz ki, orası da doldu...
Felsefe