Hikayemizin kahramanı 15 yaşında hasta, sürekli ıstırap çeken bir genç.
Hikaye yalnızca tamamlanamayan bir aşk hikayesi değil, adeta gencimizin dünyasına yerleştirilmiş bir gözün bir kameranın bütün gerçeklikleri, çektiği acıları, umudu umutsuzluğu, sevinci ve felaketi bütün gerçekliği ile önümüze sermiş olan bir trajedidir.
Ve içimde geriye dönmek korkusu var. Hiçbir şey hatırlamak istemiyorum. Elimi cebime sokarken, bana iki gün evvelini hatırlatacak bir kağıt parçasına, bir şeye rastlamaktan bile korkuyorum.