Önümüzde neler olduğunu bilmiyoruz. Bu nedenle sahip olduğumuz şeyin güzelliğini yitirmemek için çok dikkatli davranmalıyız. Her sey cok az bulunur.
--özellikle mutluluk.
Kum saati tersine çevrildiği anda kum akmaya başlayacak ve bitene kadar da durmayacak. Bu nedenle keşke her şeyi başa alabilseydim diyorum .Çok az hareket yapar, mümkün olduğunca az konuşur ve eğer yaşananları geciktirmemize yarayacaksa birbirimizi daha az görürdük...