Kesilen cezalarımızı erteleyerek yaşıyoruz. Ama bunun bilincine vardığın zaman, artık sadece kendi isteklerin ve rahatın için değil, bir çiçeğin görüntüsü veya bir şeyin kokusu için de yaşarsın.
Çünkü zamanının sınırlı olduğunu bilirsin..
Dinliyorlar ama anlamak için değil. Söylüyolar ama münazara etmek için degil. Soruyorlar ama öğrenmek icin degil. Kime kimseyi anlamaz olmuş , dinlemez olmuş. Herkes kendi fikirlerini karşısındakine inatla kazımaya calışıyo...