Bu bayrak kırmızı.. senin gözünde bir çaput parçasıdır belki yoldaş..sen kırmızının daha iyisini görmeye alışmışsın .. fakat yüreğinle seyret… elindeki kırmızıyı seyret ki anlayasın …işte bizim kaderimiz ,kanımız ,her şeyimiz bu bayrak …en halisinden kazak çocuğuyum ben ..şu gördüğün arkadaşlar da öyledir sahici kazaktır hepsi …kuban ve don kazaklarıyız biz …hep aynı acıları çektik bütün sıkıntıları beraber yaşadık
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Taptaze duygular , yeni güçler uyanırsa insanların içinde, yüreğinde ve damarlarında kan tazelenirse ona dokunmamalı.çünkü bu an insanın yaşadığı en kutsal , en gerçek andır