📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hep vaatler vardı : daha çok , diyorlardı ya da yoktan var edeceklerini söylüyorlardı. partiler geldi geçti, yalnız adları değişikti ,amaçları birdi: bizi yönetmek , kısacası anamızı ağlatmak. kürsülere çıkan gazetelere yazı yazan hiç kimsenin insanın içindeki güzelliklerden, o güzellikleri çoğaltmaktan, bizim içimizden çıkan güzellikleri dünyanın daha yaşanabilir bir dünya olacağından söz ettiğini duymadım