Küçük yaşlardan itibaren güçsüz gözükmemek için ya da ayıp olur diye duygularımızı saklamayı öğreniriz. Oysaki ifade etmediğimizde duygular ortadan kalkmaz aksine içinizde birikir olumsuz düşüncelere dönüşür ruhsal özgürlük için duygularınızı ifade edin.....