ÖLÜMÜ İSTER MİSİN?
Rabiatü'l-Adeviyye kuddise sirruhu'ya:
- Ölümü ister misin? diye sorulunca, O şöyle buyurdu:
- Ben kırdığım birisiyle bile karşılaşmaktan utanırken, Kendisine isyan ettiğim Rabbimle karşılaşmayı nasıl isteyebilirim ki?
(Allah'ın dostları böyle düşünüyorsa, biz ne yapalım, nerelere kaçalım?
Allah'ım! Nasuh tevbe nasip etmeden canımızı alma ! )
Âmin Allahümme Âmin..