Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.
-onlar için dilemek umut etmek, umut etmek de beklemekti.
Hepsi de niye ille hatırlanmak ister, anlamıyorum. Ne faydası olacak onlara? Herkes tarafından unutulması gereken şeyler vardır ve bir daha asla sözü edilmemesi gereken.
Bir tilki, gün doğarken gölgesine baltı ve şöyle dedi: "Bugün öğle yemeğinde bir deve yiyeceğim." Ve bütün sabah deve arayıp durdu. Ama öğle güneşi yükseldiğinde gölgesini gördü yeniden - ve seslendi kendi kendine: "Bir fare işimi görür!"