Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.
-onlar için dilemek umut etmek, umut etmek de beklemekti.
...omu gördüğüm andan beri. O anda neden dünyaya geldiğimi anladım. Her şey çok açık ve basit göründü. Dünyadaki her yer, olduğu gibi tüm yaşam, her şey, tek bir beden ve tek bir akılda. Bütün sözler tutuldu. Ve bütün sözler bozuldu.
Karanlık olmadan ışık olmaz ve ölümlülük, yaşayan her şeyin var olmasını sağlar. Karanlık, benliğimizin gizli ve nahoş yanlarını-korkuları, kibri, haseti- içinde saklar.