Nisa

Nisa
@EpikDize
Sadece varım.
Sokaklarda kar yüzünden mi kimse yoktu, yoksa bu donmuş kaldırımlarda zaten hiçbir zaman mı kimse olmazdı?
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok. Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu.

Nisa

, bir kitap okudu
6/10
·221 syf.·
44 günde okudu
·
Okunma: 24 Şubat 2025 22:04
·
2025 3. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,8bin okunma
Acaba onu sahiden hiç düşünen yok muydu ve o hiç kimseyi düşünmemekte, kendini yalnız bulmakta bu kadar haklı mıydı?
"Zaten, bir felakete sükun ve itidalle tahammül edenlerin manzarası o felaket için ağlayıp çırpınanların manzarasından çok daha korkunç ve ezicidir."