Küçük prensin, gezegenin de çok sevdiği bir çiçeği varmış...
Birgün yıldızları izlerken küçük prensin gezegenindeki çiçek olmayı hayal ettim..
Eğer küçük prensin çiçeği olsaydım.,
kibirli olmazdım.
küçük prensi üzmezdim mesela.
dikenlerimi yok ederdim...
Hani diyor ya "sen öğleden sonra dörtte geleceksen, ben saat üçte mutlu olmaya başlarım".diye.
ben geleceğini bilsem saatlerce bekler saatlerce heyecanlanırdım.
Mutlu olmazdım ama, bitecek bir duyguyu yaşamak istemezdim...
Yalnız, küçük prensin gezegenine bile giremezken çiçek olmak ne haddime...!
sahi sizin hiç küçük prensiniz oldu mu?.. Olmasın! çünkü siz hiç bir zaman onun gezegenine giremeyeceksiniz.!