Büşra tekin

Büşra tekin
@Epilya
Önce Cemal Süreya'ya takıldı aklım sonra Turgut Uyar, Edip cansever, Can Yücel, İsmet Özel birde Umay Umay vardı tabi... Birer şiiri olun hayatımın,her defasında biraz daha bir parçam olun...
Öğrenci
Üniversite
Van
29 Ağustos
44 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
İmkansızlığa Gebe Kalmış Hayaller...
Küçük prensin, gezegenin de çok sevdiği bir çiçeği varmış... Birgün yıldızları izlerken küçük prensin gezegenindeki çiçek olmayı hayal ettim.. Eğer küçük prensin çiçeği olsaydım., kibirli olmazdım. küçük prensi üzmezdim mesela. dikenlerimi yok ederdim... Hani diyor ya "sen öğleden sonra dörtte geleceksen, ben saat üçte mutlu olmaya başlarım".diye. ben geleceğini bilsem saatlerce bekler saatlerce heyecanlanırdım. Mutlu olmazdım ama, bitecek bir duyguyu yaşamak istemezdim... Yalnız, küçük prensin gezegenine bile giremezken çiçek olmak ne haddime...! sahi sizin hiç küçük prensiniz oldu mu?.. Olmasın! çünkü siz hiç bir zaman onun gezegenine giremeyeceksiniz.!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Büşra tekin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·800 syf.·
2017 41. kitabı
Stieg Larsson
9/10 · 6,2bin okunma

Büşra tekin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·646 syf.·
2017 37. kitabı
Stieg Larsson
8.6/10 · 12,3bin okunma
Mirin...merg...ölüm..
Ben kim miyim? Dersimde tecavüz edilen o kadınlardan biriyim. Başını kesen adamın kızıyım. Gövdesi yere yapışan adamın kardeşiyim. Duvar dibinde ölen yaşlıyım... Sesi çıkmasın diye suda boğduğum çocuğun annesiyim...Ölü bedenimle çocuğumu emziren anneyim...Ben ölümün ne olduğunu bilmeyen, annemin cansız bedeninde memesini emip, kanlı kumda oynayan küçük çocuğum..! Ben kim miyim? Bir alevi.Bir zaza.Ben bir Kürdüm... Atılan bombaların arasında gizlenen o şiirim. Anaların feryadındaki o sessiz çığlığım... Ben bir kürdün gözyaşıyım... dengbejlerin sesindeki haykırışlarıyım... Siz hiç dengbej dinlediniz mi? Dinlemeyin! Kaldıramazsınız. ordaki acıyla ölebilirsiniz... HÛN NE BİMİRİN,EM Dİ BİMİRİN...