Derinlerde fazlasıyla incinmiş bir ben görüyorum. Ne yapmalı nasıl atmalı bilmiyorum. Oysa öfkeyle, nefretle örtmeye çalışmak kolaydı. Şimdi neden işe yaramıyor. Daha yeni yeni sancılarım oluyor. Düşünmek istemiyorum, hele derine inmek, hiç! Bu da beni aptallaştırıyor.. Meğer düş kırıklığım zannettiğimin çok üstünde.. Meğer yaram kabuk bağlayamamış..