"Dünyanın en güclü adamina hayir demek kolay bir is degildir ama bazen de o üstün kisinin saygisini elde etmenin tek yolu haddinizi asmaktir."
House Of Cards
Unutmayin ki biz zaten variz, bu dünyadayiz ve sadece bu yüzden bile çok degerliyiz. Özeliz, kendimizden baska bir "ben" daha yok bize. Belli bir hayat durusumuz, kisiligimiz, hayallerimiz var ve hepsi bize ait... Sadece bize...
Mutluluk ve kendi kendimize yetebilme becerisi iste bu kabullenişle baslar. Sizin degerinizi yaratan sey ne baskalarinin onayı, ne baskalarinin gözünde yarattiginiz tatmin duygusu, ne de onlari memnun etme becerinizdir. Tüm bunlar birer sonuçtur sadece. Bu sonucu var eden sizsinizdir. Kisiliginizdir, tavırlarınızdır, davranislarinizdir. Kendinize bictiginiz degerin karşılığını baska yüzlerde aramak samanlikta igne aramak kadar beyhudedir, yorucudur, gereksizdir.