Seni seviyorum.. Hayatına şu ana kadar dokunan herkese ve her deneyime, bugün olduğun kişi olmana ve buluşmamıza hizmet eden her şeye şükran duyuyorum..Tüm duygularımızı ifade edebildiğimiz, birbirimizi duyduğumuz ve uzlaşabildiğimiz sürece ilişkimizden tarafım.. Bana iyi gelen ve gelmeyen şeyleri söylediğimde, ısrarla beni duymadığın ya da kendi gerekçelerini açıklamaya ve uzlaşmaya gönüllü olmadığın halde bir taraf tutmam gerekirse kendimden yana olurum..