bazen onu özlemek de mümkün.. kırgın hissetmek de.. verilen sözlerin, kurulan hayallerin yıkılmasının acısına kendini kaptırmak da.. sakince, sessizce, çok derinde bir yerlerde o yanımda olsaydı şimdi demek de.. bir anlığına ilişkideki bütün kötü yanları yok saymak da..sonra bu duyguları kabul edip, sarıp sarmalayıp asıl özlediğimizin ne olduğunu yakalayabilsek.. baştan hayaller kursak kendimiz için, giderilmemiş ihtiyaçlarımızı belirlesek ve yola devam etsek..
çünkü özlemek de iyileşmeye dahil, özlemek de iyileşmenin sağlıklı bir parçası..